mandag 20. april 2009

MANDAG IGJEN, GITT!

Mandag er absolutt ingen favorittdag.. En sosiologilærer som kun har bomull mellom ørene, og en fransklærer uten volumknapp. Hvis man bare kunne roe henne ned noen få hakk, sette henne i slow motion - det hadde vært deilig, det! Men vi kan jo se det fra den lyse siden; det er kun tre ekle mandager igjen. Altså.. For min del kunne vi gjerne vært i London mye lenger, men de mandagene.. De skal det bli godt å være foruten!!

Koste meg litt sammen med Julie i parken etter skolen. Sol, jordbær og litt fransklekser - ganske greit i grunn. Skulle ta banen hjem med Maiken, men kom jeg meg i det hele tatt på? Nei, det gjorde jeg ikke.. Maiken presset seg inn gjennom dødsdørene (de er virkelig ikke gode å bli klemt mellom - tro meg, jeg snakker av erfaring!), men lille jeg stod igjen på perongen med skolesekken nedpå rompa og bæreposer surret rundt halsen. Det er rett og slett FOR mange mennesker i denne byen. Må jo sloss med tenner og klør for å komme jeg hjem på ettermiddagen..





Me talast, folkens!

Ingen kommentarer: